Reklama2010-08-31
0

„Produkty na kliknięcie” reklamują alejahandlowa.pl

W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa serwisu alejahandlowa.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Produkty na kliknięcie” – przygotowały agencja Open i dział marketingu pkt.pl.

Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu zakupowego alejahandlowa.pl podkreśla, że dostępne są w nim oferty różnych firm, które można przeglądać z podziałem na kategorie towarów i usług oraz wyszukiwać w oparciu o różne kryteria. Przekaz pod hasłem „Produkty na kliknięcie” ma na celu przyciągnięcie na stronę internautów zainteresowanych zakupami w sieci.

Akcja reklamowa obejmuje radio (Radio Zet, Radio Pin, Antyradio, Radio Eska, stacje lokalne), internet (m.in. WP.pl) oraz outdooru (billboardy w największych miastach). Kreację kampanii – zaplanowanej na dwa miesiące – przygotowała agencja Open, a za planowanie mediów odpowiada dział marketingu spółki pkt.pl, która zarządza serwisem alejahandlowa.pl.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas