Internet 2009-08-10
0

Profile behawioralne i niższe stawki CPM w IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza predefiniowane profile na potrzeby kampanii targetowanych behawioralnie. Jednocześnie zmienia cennik takich akcji.

IDMnet na podstawie briefów prowadzonych przez siebie kampanii targetowanych behawioralnie opracował 16 predefiniowanych profili na potrzeby takich akcji. Firma uzasadnia, że odpowiada w ten sposób na prośby klientów, i zapewnia, że nadal na życzenie będzie przygotowywać profile dla poszczególnych kampanii i oferować ich pełną optymalizację.

Jednocześnie IDMnet zrezygnował z systemu dopłat do stawek podstawowych CPM, obniżając stawki dla formy rectangle ze stawką billboarda. Ponadto firma wprowadziła trzy grupy cenowe, w których znajdują się najpopularniejsze formy reklamowe.

Autor: tw

Więcej informacji: IDMnet

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas