Prasa2006-09-13
0

Prografix dla wydawnictwa Egmont

Prografix realizuje kolejną kampanię direct mailingu dla Wydawnictwa Egmont.

Kampania skierowana jest do mam małych dzieci i ma na celu pozyskanie klientów największego klubu książek dla dzieci -  Klubu Książek Disneya. Każde dziecko, które zapisze się do Klubu oprócz książki otrzymuje atrakcyjny prezent w postaci plecaka.

Klubowe książki i prezenty nie są dostępne poza Klubem, a przesyłka adresowana jest na imię i nazwisko dziecka, co dodatkowo sprawia mu radość.

„ Z wydawnictwem Egmont pracujemy już piąty rok i dzięki tej współpracy wiemy jak wymagającym klientem są rodzice małych dzieci. Kluczowe w komunikacji direct mail jest precyzyjne dobranie bazy adresowej, atrakcyjna oferta i taki dobór formy mailingu, by response osiągnął najwyższą skuteczność – wyjaśnia Arkadiusz Białkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Prografix.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas