Telewizja2013-09-24
24

Program „Fat Killers” nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją

Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” zgromadziły 814 tys. osób. Polsat w czasie emisji reality-show jest na czwartym miejscu w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest wiceliderem.

„Fat Killers - zabójcy tłuszczu” na antenie Telewizji Polsat oglądać można w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 września br. Trzy pierwsze odcinki nowego reality-show oglądało średnio 814 tys. widzów.

Przełożyło się to na 9,15 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> 1,6 mln widzów ogląda „2 XL”

Polsat w czasie emisji nowego programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie gł. „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę”, co daje jej 12,86 proc. udziału. Drugie miejsce należy do TVP1 („Ojciec Mateusz” i „Sąsiad na widelcu”; 12,00 proc.), a trzecie - do TVN („Kuchenne rewolucje”; 10,70 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat przegrywa tylko z TVN, a dalej plasują się: TVP1 i TVP2.

Zobacz tabelę


W reality-show „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” kilka osób z dużą nadwagą próbuje schudnąć i zmienić swoje życie. Program jest autorskim pomysłem firmy Rochstar, która na zlecenie Polsatu odpowiada za jego produkcję. Gospodarzem formatu jest Konrad Gaca.

Autor:mk

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas