Internet2019-03-13
1

Nowy program kulinarny w WP „Tradycyjnie pyszne”, prowadzącą Natalia Paździor

Natalia PaździorNatalia Paździor

Od 13 marca rusza nowy program kulinarny w Telewizji WP „Tradycyjnie pyszne”. Prowadząca będzie Natalia Paździor, znana widzom MasterChef Junior. Produkcja powstaje we współpracy z firmą Wawel.

Pierwsza seria programu będzie liczyć cztery odcinki, cykl ruszy 13 marca br. o godzinie 9.00 w Telewizji WP, a godzinę później odcinek zostanie wyemitowany na stronie głównej WP.pl. Drugą część serii zaplanowano na jesień br. Program poprowadzi 14-letnia zwyciężczyni 1. edycji programu MasterChef Junior, Natalia Paździor.

Serię realizuje WP brand studio na zlecenie marki Wawel, za dystrybucję i działania reklamowe odpowiada również zespół Wirtualnej Polski. Wcześniej w ramach komercyjnej współpracy ruszył cykl webinarów na zlecenie mBanku.

WP brand studio odpowiada za formaty, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 wyprodukowało w sumie 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych serii.

Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio podaje, że tego typu kampanie video są realizowane od ponad dwóch.

- Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard - stwierdza Pietrzyk-Zawadzka.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 22,65 mln realnych użytkowników i 3,31 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 17,42 mln użytkowników i 2,15 mld odsłon.

Autor:NB

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas