Telewizja2016-04-26
108

Program Marcina Wolskiego „W tyle wizji” śledzi 220 tys. widzów. TVP Info przegrywa z TVN24

221 tys. widzów ogląda nowy program „W tyle wizji” pod redakcją Marcina Wolskiego. TVP Info w paśmie nadawania codziennej audycji przegrywa walkę o widza z TVN24.

Program „W tyle wizji” emitowany jest na antenie TVP Info w dni powszednie o godz. 21.50, począwszy od 1 kwietnia br. Średnia widownia audycji do 22 kwietnia br. wyniosła 221 tys. osób. Przełożyło się to na 1,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 18 kwietnia br., które śledziło średnio 323 tys. osób. Gospodarzami tego odcinka byli: Marcin Wolski i Rafał Ziemkiewicz.

Trzy topowe wydania „W tyle wizji”

Zobacz tabelę

TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,69 proc. Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News, który częściowo w tym paśmie od kilku tygodni pokazuje wieczorne wydanie „Wydarzeń” (0,77 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada gorzej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas 1,53 proc. udziału, a Polsat News - 0,53 proc.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji

Zobacz tabelę

 

„W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzić będą Dorota Łosiewicz, Krzysztof Skiba, Krzysztof Feusette, Wiktor Świetlik, Waldemar Ogiński, Łukasz Warzecha, Rafał Ziemkiewicz, Stanisław Janecki, Marcin Wolski (więcej na ten temat).

Warto dodać, że podobną formułę ma emitowane od 11 lat w TVN24 „Szkło kontaktowe” (codziennie o godz. 22.00). Natomiast w Superstacji o 23.00 można oglądać „Bez ograniczeń”, w którym widzowie komentują podane przez prowadzącego tematy. Od połowy lutego br. o 20.50 w TV Republika nadawany jest zaś „Bul głowy”, w którym Paweł Zarzeczny w prześmiewczy sposób komentuje bieżące tematy oraz rozmawia z telefonującymi do studia widzami.

W marcu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,01 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Marcin Wolski, W tyle wizji, TVP Info

KOMENTARZE(108)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas