Telewizja2011-04-18
9

Program Marka Starybrata obniża oglądalność TVP2

Nowy talk-show „Po zmierzchu”, prowadzony przez Marka Starybrata, ogląda średnio 328 tys. widzów. Przed rokiem TVP 2 śledziło w tym paśmie 688 tys. osób.

Program „Po zmierzchu”, emitowany w czwartki o 23.20, ma średnio 5,66 proc. udziału w grupie 4+ oraz 4,5 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. W analogicznym okresie rok temu TVP 2 miała w tym paśmie odpowiednio 11,36 proc. i 10,87 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49).
 

Zobacz tabelę


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measuremen dla portalu Wirtualnemedia.pl Dwójkę podczas emisji talk-show “Dwójkę” wyprzedzają główni rywale – TVP1, TVN oraz Polsat. Liderem z 1,1 mln widzów jest Jedynka. 

Zobacz tabelę


Program oglądają przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, widzowie legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym. 

Zobacz tabelę

 

W magazynie Starybrat gości znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawia na różne, aktualne tematy. Program realizowany jest na żywo.

Autor:ks

Więcej informacji:Marek Starybrat, Po zmierzchu

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas