Reklama2004-09-30
0

Program praktyk w Newsline C&C

Specjalizująca się w komunikacji zmiany agencja Newsline C&C wprowadziła nowy program praktyk studenckich

Agencja opiera praktyki na dwustronnej wymianie korzyści: pracownicy agencji dzielą się z praktykantami swoją wiedzą  i doświadczeniem w zakresie komunikacji i public relations w zamian uzyskuje od praktykantów nowe, świeże spojrzenie na realizowane projekty i ciekawe pomysły.

Praktyki studenckie w Newsline C&C pozwalają na wykształcenie umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej zdobytej w toku studiów, w praktyce. Studenci w ramach programu poznają większość obszarów funkcjonowania agencji, stosowanych procedur, metod organizacji pracy. Czynnie współdziałają też w realizacji bieżących projektów agencji.
Praktykanci są starannie dobierani pod kątem swoich zainteresowań, kwalifikacji i planowanej ścieżki  rozwoju kariery.

Program praktyk prowadzony jest z zachowaniem najwyższych wymogów bezpieczeństwa i dyskrecji w sprawach tajemnic handlowych klientów agencji Newsline C&C - praktykanci nie biorą udziału w pracach strategicznych.

Praktyki trwają przez 1 miesiąc i skierowane są do studentów III - V roku kierunków: marketing i zarządzanie, dziennikarstwo, PR. Aplikacje przyjmowane są przez cały rok. Wśród najlepszych praktykantów agencja szuka potencjalnych pracowników.

Do tej pory z programu praktyk skorzystali Karolina Urantowska, Piotr Lato, Tomasz Relewicz, Anna Zalewska, Artur Skoneczko.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas