Telewizja2015-06-10
15

Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler

W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł.

Średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w okresie od 1 września do 8 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób. Przełożyło się to na 16,05 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Talk-show oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.50.

Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 6 października ub.r., które oglądało 2,67 mln widzów. W tym odcinku gośćmi Tomasza Lisa byli m.in.: Ryszard Kalisz, Stefan Niesiołowski, Paweł Poncyliusz, Roman Giertych i Przemysław Wipler - rozmawiali oni o zarobkach polityków. Była również mowa o wolcie Janusza Palikota oraz wspomniano o Annie Przybylskiej.

Topowe odcinki programu „Tomasz Lis na żywo”

Zobacz tabelę

W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu zmalała o 80 tys. oglądających. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,13 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,13 proc. oraz 10,78 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie wiceliderem był Polsat z wynikiem na poziomie 13,21 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (12,05 proc.; „Top model”, „Perfekcyjna pani domu”, „Życie bez wstydu”, „You Can Dance - Po prostu tańcz!” i „Żony Hollywood”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (5,45 proc.; gł. filmy dokumentalne).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją Polsat i TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe TVP2 wokół programu Tomasza Lisa wyniosły 18,18 mln zł. Dla porównania poprzedni sezon przyniósł z reklam 22,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas