Telewizja2012-10-29
5

Program „W11 - Wydział Śledczy” stracił 580 tys. widzów, wygrywa tylko z Polsatem

W obecnym sezonie docu-crime „W11 - Wydział Śledczy” ogląda w TVN o 580 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. W grupie wszystkich widzów produkcja zajmuje trzecie miejsce w rynku, a w grupie 16-49 - przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami.

Średnia oglądalność emitowanego od poniedziałku do czwartku o godz. 20.40 serialu „W11 - Wydział Śledczy” w okresie od 3 września do 25 października br. wyniosła 2,10 mln widzów, co przełożyło się na 13,50 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 11,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najchętniej oglądany odcinek serialu wyemitowano 25 października br. Zainteresował on 3,09 mln widzów.

W stosunku do analogicznego okresu ub.r. kryminalna produkcja straciła 580 tys. widzów. Wtedy bowiem gromadziła ona przed telewizorami 2,68 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,07 proc. i 15,18 proc.

W czasie emisji „W11 - Wydziału Śledczego” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku TV. W tym czasie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz kabaretowy program „To nas śmieszy!” i ma aż 33,66 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 („Teatr TV”, „Liga Mistrzów”, „Ojciec Mateusz” oraz filmy fabularne; 14,95 proc. udziału). Gorzej od TVN wypada jedynie Polsat (filmy fabularne, „CSI: Miami” oraz „Hotel 52”; 11,47
proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej „W11” już przegrywa z całą konkurencją TVN. Zdecydowanym liderem także jest TVP2, natomiast drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed TVP1.


W-11, fot. TVN


Trzy topowe odcinki serialu „W11 - Wydział Śledczy”

Zobacz tabelę



Oglądalność docu-crime na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:W11, W11 - Wydział Śledczy

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas