Najwięcej na reklamach przy programach informacyjnych zarabia TVP1, wiceliderem jest TVN, zaś na szarym końcu uplasował się Polsat.
Prawie 17,4 mln złotych wyniosły w pierwszym kwartale 2007 roku wpływy telewizyjnej Jedynki z reklam nadawanych wokół głównego wydania „Wiadomości” o 19.30. To najlepszy wynik spośród wszystkich programów informacyjnych.
Na drugim miejscu znalazł się również program TVP1 – „Teleexpress”, emitowany o 17.00. Nadane wokół niego spoty reklamowe przyniosły stacji prawie 14,1 mln złotych.
Niewiele mniej zarobił z reklam flagowy program informacyjny TVN. Reklamy emitowane przy „Faktach” o 19.00 dały stacji przychody wynoszące prawie 14 mln złotych.
Na czwartym i piątym miejscu znalazły się dwa wydania „Panoramy” TVP2. Wpływy z reklam przy „Panoramie” o 18.45 wyniosły w analizowanym okresie prawie 6,5 mln złotych, zaś ze spotów nadawanych wokół wydania o 22.00 – ponad 5,9 mln złotych.
Na ostatnim miejscu uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu, które zarobiły dla słonecznej stacji jedynie niewiele ponad 5,5 mln złotych.
Przedstawione dane o wpływach reklamowych zostały przygotowane przez AGB Nielsen Media Research. Są to dane cennikowe netto z okresu 1 stycznia – 31 marca 2007.