Nadawane w dni powszednie programy śniadaniowe TVN-u "Dzień dobryTVN" i TVP 2 "Pytanie na śniadanie" cieszą się bardzo zbliżonąpopularnością wśród widzów - wynika z przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research.
Średnia oglądalność emitowanego od poniedziałku do piątku wgodz. od 8.30 do 10.55 na antenie TVN-u programu "Dzień dobry TVN"w okresie od 1 września do 26 września br. wyniosła 509 tys. osób.Udział stacji w rynku w paśmie emisji magazynu był na poziomie16,93 proc. w grupie 4+ i 18,78 proc. w 16-49. To więcej niż wanalogicznym okresie ub.r., gdy "Dzień dobry TVN" miało 411 tys.widzów i odpowiednio 12,82 proc. i 16,52 proc. udziału (morningshow trwał wtedy od 8.00 do 9:55).
Widownia "Dzień dobry TVN" w dnipowszednie
Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie", które pokazywane jest wTVP 2 w godz. od 8.00 do ok. 10.10, oglądało w analizowanym okresie500 tys. osób, a udział stacji w czasie emisji programu wynosił16,89 proc. w 4+ i 16,38 proc. w 16-49. Rok temu ten morning showmiał więcej widzów - przyciągał 596 tys. oglądających, a jegoudział ukształtował się na poziomie 18,12 proc. i 13,85 proc.(magazyn nadawany był wtedy między 9.00 a 10.50).
Widownia "Pytania na śniadanie" w dnipowszednie
Mniejszą widownią niż rok temu cieszą się weekendowe wydania"Dzień dobry TVN". W okresie od 23 sierpnia do 28 września br.odcinki programu emitowane w soboty i niedziele oglądało 870 tys.widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,66 proc. (4+) i 18,33proc. (16-49). W 2007 roku w analogicznym okresie program miał 944tys. widzów (udział wynosił odpowiednio 16,93 proc. i 18,58 proc.).Obecnie TVN w paśmie emisji morning show przegrywa z TVP 1 i TVP 2,ale udaje mu się wyprzedzać Polsat.
Oglądalność "Dzień dobry TVN" wweekendy
Widownia konkurencji w czasie weekendowego "DDTVN"