Telewizja 2021-07-08
8

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I półroczu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pozycję lidera awansowało „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W pierwszym półroczu 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 463 tys. osób przy 8,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu i lutym br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a od marca br. - o 7.30.

Magazyn TVP miał o 10 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 413 tys. osób, co przełożyło się na 7,71 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 441 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,90 proc.), co oznacza spadek o 27 tys. oglądających (największy wśród wszystkich magazynów). „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. oglądać można było codziennie o godz. 8.00.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-telewizji-i-polrocze-2021-tvp1-tvn-polsat-lider-hity ##

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym półroczu 2021 roku jego widownia wyniosła 297 tys. osób, a jego udział - 10,88 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 20 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytaniem na śniadanie” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący nowym liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. miał 200 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 8 tys. oglądających).

Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie” (spadek o 49 tys. do 141 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 37 tys. do 100 tys. widzów).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Autor: MK

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas