Telewizja2010-10-22
5

Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień dobry TVN” liderem

Liderem oglądalności programów śniadaniowych między 6 września a 17 października b. było „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten, podobnie jak poranne pasma TVP1 i TVP2, stracił jednak widzów.

„Dzień dobry TVN” w badanym okresie śledziło 535 tys. widzów zapewniając stacji 15,71 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,96 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem w analogicznym paśmie morning show miało 575 tys. widzów oraz 16,8 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Mniejszym zainteresowaniem cieszą cię także weekendowe wydania formatu – gromadzą 890 tys. osób przy 14,82 proc. udziału (przed rokiem ponad milion widzów i 16,14 proc. udziału).

Zobacz tabelę


„Pytanie na śniadanie” TVP 2 gromadziło średnio 468 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 13,8 proc. (12,11 proc. w grupie 16-49). Przed rokiem wyniki kształtowały się następująco – 517 tys. widzów i 15,07 proc. udziału (grupa 4+).

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Duże spadki zanotowała także „Kawa czy herbata?”. Emitowany przez TVP 1 program śledziło w badanym okresie 413 tys. osób wobec 593 tys. widzów przed rokiem. Udziały programu w rynku wyniosły odpowiednio 23,61 proc. i 19,12 proc. ( w grupie 4+ i 16-49). 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


„Kawa czy herbata?” jest nadawana od poniedziałku do piątku między 6.00 a 8.05, „Pytanie na śniadanie” między 8.30 a 10.50, zaś „Dzień dobry TVN” zaczyna się o 8.30, a kończy ok. 11.00.

Autor:ks

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas