PR 2012-04-24
0

Projekt PR: rebranding i współpraca ze studiem Engram

Agencja Projekt PR wprowadziła nową identyfikację wizualną, którą przygotowało studio brandingowe Engram. Jednocześnie firma rozpoczęła z nim współpracę strategiczną.

- Po dwóch latach działalności postanowiliśmy odświeżyć wizerunek naszej agencji poprzez ujednolicenie i usystematyzowanie wszelkich aspektów mających wpływ na jej obraz w świadomości klientów - uzasadnia Marta Szadowiak, współwłaścicielka Projekt PR. Nowa identyfikacja firmy ma podkreślać takie jej cechy jak radość z pracy, kreatywność i niebanalność, a z drugiej strony - solidność i doświadczenie. Wszystkie elementy tego wizerunku - logotyp, serwis internetowy, materiały firmowe - zaprojektowało dla Projektu PR studio brandingowe Engram.

Po realizacji tego projektu firmy zdecydowały, że będą ze sobą współpracować strategicznie, oferując swoim klientom rozszerzone usługi. I tak w ofercie Projektu PR pojawi się przeprowadzanie audytów wizerunkowych, opracowywanie strategii marek i kompleksowe tworzenia identyfikacji wizualnej, czym zajmuje się Engram. Natomiast Engram będzie mógł zaproponować klientom świadczone przez Projekt PR usługi z zakresu public relations i komunikacji w social media.

Projektu PR i Engram będą wspólnie uczestniczyć w wybranych przetargach i realizować złożone projekty. Ponadto zamierzają razem przygotowywać raporty tematyczne i prowadzić działania szkoleniowe. Współpraca jest zaplanowana długofalowo.

Autor: tw

Więcej informacji: Projekt PR, Engram

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas