Ruszyła kampania reklamująca lody Gelatelli dostępne w dyskontach Lidl. Za ich komunikację marketingową odpowiadają GPD Agency, Performance Media i Havas Media.
W spocie z kampanii występuje projektantka biżuterii z Poznania. Opowiada o swoich ulubionych smakach lodów Gelatelli.
Kampania podkreśla, że lody Gelatelli od zeszłego poniedziałku są dostępne w cenie obniżonej o 31 proc. Promocja potrwa do 30 maja lub wyczerpania zapasów. Lody są dostępne w dziewięciu wariantach smakowych.
Działania reklamujące Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.
Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają agencje GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) i Performance Media (działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
W pierwszym kwartale br. cennikowe nakłady reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 198,98 mln zł, o 2,8 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).