Na odbywającym się już po raz 34. amerykańskim konkursie designerskim Creativity nagrodzono cztery prace autorstwa agencji Moby Dick Warszawa
Jury konkursu nagradzało najlepsze projekty identyfikacji wizualnej firm spośród propozycji zgłoszonych z ponad 30-tu krajów.
Moby Dick Warszawa został nagrodzony w tej kategorii za projekt systemu identyfikacyjnego firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media.
Na całość systemu identyfikacji złożyły się projekty: logo, materiałów biurowych tzw. akcydensów, elementy BTL i projekt nowej strony internetowej.
Agencja Moby Dick Warszawa współpracowała z Cityboard Media od 2003 roku i oprócz systemu identyfikacyjnego przygotowała projekty dwóch kampanii autopromocyjnych Cityboard Media: "My to wiemy II (Planujesz coś, czy tylko bajerujesz?; Masz kontakty, czy tylko ściemniasz?) oraz "Dla Wymagających" (Indywidualnie dopasowana ekspozycja; Precyzyjnie realizowana obsługa).
Oprócz nagrody za system identyfikacji Moby Dick Warszawa został również nagrodzony za prace w kategorii packaging: opakowania dwóch marek mleka dla firmy KHS Poland oraz projektu limitowanej butelki wody mineralnej opracowanej dla firmy Vision.