Reklama2008-03-12
0

Promocja limitowanej wersji Mitsubishi Dakar L200

Rozpoczęła się kampania limitowanej wersji Mitsubishi Dakar L200,zrealizowana we współpracy agencji Schulz i MMC Car Poland.Kampania będzie prowadzona głównie na nośnikach zewnętrznych, którezostaną wsparte reklamami w prasie oraz w radiu.

Prowadzone działania promocyjne mają na celu zwiększeniezainteresowania Mitsubishi Dakar L200 oraz wyróżnienie go spośródkonkurencji. Działania Agencji Schulz obejmują kreację orazprodukcję spotu radiowego. Nadzór nad projektem ze strony agencjiobejmują Krzysztof Tkaczyk - dyrektor kreatywny, Agnieszka Koźmic -junior art director, Piotr Żarczyński - copywriter oraz AndrzejKapera - senior account executive.

mitsubishi

Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas