MRM Momentum Group przygotowała promocję konsumencką dla Storcka
Na początku września pod nazwą StorckOLoto rozpoczęła się promocja konsumencka firmy Storck, przygotowana przez agencję MRM Momentum Group. Promocją objęte jest 6 produktów: Werthers Original, nimm2, Śmiejżelki, IceFresh, Campino i Reisen. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy Storck.
Koncepcja promocji nawiązuje do najbardziej znanej gry losowej - Lotka. W promocji można wygrać nagrody pieniężne (po 2 000 zł i 500 zł), oraz główną nagrodę - 100 tys. zł. Losowania nagród będą odbywały się co tydzień przez kolejne 8 tygodni.
Naklejkę promocyjną oraz materiały promocyjne: plakaty, shelfstoppery i shelflinery, zostały zaprojektowane przez zespół kreatywny MRM Momentum Group. Agencja zajmuje się również obsługą prawną promocji, obsługą systemu SMS-owego i strony internetowej (we współpracy z firmą Avantis).
Promocja potrwa do 10 listopada