Telewizja2019-06-07
0

ProSiebenSatSat.1 i RTL zawierają sojusz. Będą walczyć reklamowo z Google i Facebookiem

Dwaj niemieccy nadawcy - ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland zapowiedziały współpracę. Obie stacje zamierzają uruchomić wspólną platformę reklamową, dzięki której będą mogły razem kierować do reklamodawców swoją ofertę i skutecznie walczyć o przychody z reklam z największymi graczami na rynku, takimi jak Google i Facebook.

Zapowiedziane przez ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland partnerstwo dotyczy zbudowania do 2020 r. wspólnego systemu, który ma obsługiwać partnerów reklamowych na szybko rosnącym rynku telewizorów podłączonych do internetu (smart TV), których liczbę ocenia się obecnie w Niemczech na ok. 18 mln sztuk.

Według zapowiedzi koncerny  ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland będą wspólnie wykorzystywać i rozbudowywać prowadzoną obecnie przez pierwszą z tych stacji platformę Active Agent po to, by skutecznie dostarczać precyzyjnie targetowane reklamy do użytkowników odbiorników TV najpierw w Niemczech, a później także na innych europejskich rynkach.

Jak zauważają branżowe media partnerstwo obu nadawców ma stworzyć realną konkurencję dla największych firm technologicznych działających obecnie na rynku reklamy digital, takich jak Google i Facebook.

 

Autor:ps

Więcej informacji:ProSiebenSat.1, RTL, telewizja, Niemcy, reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas