Reklama2013-11-21
2

Prostamol Uno reklamowany jako „męski lek” (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku na problemy z prostatą Prostamol Uno (produkowanego przez Berlin-Chemie/Menarini Polska). Akcję przygotowały firmy Opus B, Garaż Miejsce Filmowe i OMD.

W spocie Prostamolu Uno starszy kierowca zabytkowego samochodu nie chce się ścigać na światłach z młodszym mężczyzną, który za to musi szybko zatrzymać się w przydrożnej toalecie, podczas gdy starszy zatrzymuje się, kiedy chce, a nie gdy musi.

Reklama podkreśla, że Prostamol Uno skutecznie hamuje rozrost prostaty i reguluje oddawanie moczu, do czego wystarcza zażycie jednej kapsułki preparatu dziennie. Spot kończy hasło „Męska rzecz. Męski lek”.

Reklama od 15 listopada jest emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Jej kreacją zajęła się agencja Opus B, a produkcją - Garaż Miejsce Filmowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Prostamol Uno

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas