Telewizja2011-12-28
4

“Prosto w serce” słabiej od “Majki”, 104 mln zł z reklam

Telenowelę “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem w rolach głównych oglądało średnio 2,29 mln widzów, czyli o 400 tys. mniej niż nadawaną rok temu w tym paśmie “Majkę”. Dała ona jednak TVN drugie miejsce w rynku.

“Prosto w serce” nadawane było w dni powszednie o 17.55 w okresie od 3 stycznia do 23 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w czasie emisji telenoweli stacja TVN miała 19,84 proc. udziału w grupie 4+ i 20,95 proc. w komercyjnej 16-49. Dla porównania, emitowaną rok wcześniej w tym samym paśmie “Majkę”, śledziło średnio 2,72 mln widzów, a udział tego serialu w rynku wynosił odpowiednio 23 proc. i 25,26 proc. (więcej na ten temat).

Telewizja TVN w czasie emisji telenoweli zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym (grupa 4+), ustępując tylko emitującej “Klan” Jedynce, która notowała 25,27 proc. udziału. Za TVN znalazły się: Polsat (serial “Pierwsza miłość”, końcówka “Dlaczego ja?”, 19,27 proc.) oraz TVP 2 (“Panorama”; 11,60 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN też był drugi, ale przegrał tutaj z Polsatem.

Najchętniej oglądanym odcinkiem "Prosto w serce" i zarazem jedynym, który przekroczył granicę 3 mln widzów, był epizod z 2 marca br., który obejrzało 3,02 mln osób. Wszystkie 15 najpopularniejszych odcinków TVN pokazał w pierwszych trzech miesiącach emisji serialu. W lutym produkcja osiągnęła najwyższy średni miesięczny wynik oglądalności - 2,79 mln widzów (najwyższy udział miała jednak w czerwcu - 23,18 proc.). W zestawieniu najpopularniejszych odcinków nie znalazł się finałowy epizod, który 23 grudnia br. obejrzało 2,66 mln osób.


Autor: TVN / K.Winiarski / W Impact

Wpływy stacji z reklam nadawanych wokół telenoweli wyniosły w sumie 103,7 mln zł, podczas gdy “Majka” przyniosła z reklam 111,9 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że “Prosto w serce” najchętniej oglądały kobiety, widzowie po 50.roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Na miejsce "Prosto w serce" telewizja TVN wprowadzi nowy serial “Julia” oparty na polskim scenariuszu (więcej na ten temat). Jej pilotowy odcinek pokazany został po finałowym odcinku produkcji z Anną Muchą i zgromadził przed telewizorami 2,51 mln widzów. Regularna emisja serialu ruszy od 2 stycznia 2011 roku.


Widownia “Prosto w serce” miesiąc po miesiącu 

Zobacz tabelę


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Top 15 odcinków telenoweli

Zobacz tabelę


Profil widowni “Prosto w serce”

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Prosto w serce

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas