Reklama2015-07-28
0

Prostowanie gumy reklamuje „pierwsze prawdziwe no limit” w Heyah (wideo)

Trwa kampania reklamująca nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.

W kampanii nowej oferty Heyah prostowane są slogany promujące konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne. Pierwsza reklama przekonywała, że dbanie w nich o klienta to tak naprawdę staranie, żeby podpisał dwuletnią umowę (obejrzyj ten spot), natomiast nowy podkreśla, że obiecywane darmowe rozmowy obowiązują tylko w ramach swojej sieci.

Kampania promuje jako „pierwsze prawdziwe no limit” nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet (m.in. portale społecznościowe).

Strategię kampanii i kreację reklam przygotowała agencja Brain, produkcją i postprodukcją spotów (w reżyserii Sebastiana Pańczyka) zajęło się studio Platige Image, za aktywności w internecie odpowiada agencja Next, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Heyah, T-Mobile

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas