Reklama2012-03-28
1

Provident Polska: White Rabbit zamiast Lowe GGK

Agencja White Rabbit wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy Provident Polska w zakresie strategii i kreacji. Poprzednio zajmowała się tym Lowe GGK.

White Rabbit od początku kwietnia będzie odpowiadać za stronę strategiczną i kreatywną działań marketingowych Provident Polska - zarówno kampanii, jaki i pojedynczych projektów. Współpracę zaplanowano na dwa lata.

White Rabbit wygrała prowadzony od stycznia przetarg, do którego Provident Polska na podstawie referencji zaprosił pięć agencji. W odpowiedzi na brief przygotowały i zaprezentowały one strategie i rozwiązania kreatywne. - White Rabbit najlepiej wyczuła szanse rozwoju marki, które były zbieżne z naszą wizją, i to przesądziło o wyborze właśnie tej agencji - mówi Katarzyna Jóźwik, członek zarządu Provident Polska odpowiedzialna za działania marketingowe. Firma nie ujawnia, które inne agencje brały udział w przetargu.

Poprzednio obsługą strategiczno-kreatywną Providenta zajmowała się agencja Lowe GGK. Natomiast za zakup mediów na potrzeby działań marketingowych firmy dalej będzie odpowiadać dom mediowy Starlink, który współpracuje z nią od 2010 roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Provident Polska, White Rabbit

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas