Reklama 2014-03-05
0

Przeagencja obsłuży Guinnessa i Paulanera w social media

Shutterstock.com Shutterstock.com

Przeagencja wygrała przetarg na obsługę w social media dwóch marek z portfolio Grupy Żywiec - Guinness i Paulaner.

Agencja tym samym obroniła budżet Guinnessa, a także wróciła do obsługi marki Paulaner, które to działania prowadziła do 2012 roku. Ostatnio za obsługę w social media drugiej marki odpowiadała agencja Roots PR.

W ramach działań Przeagencja od marca odpowiedzialna będzie za prowadzenie fanpage'y marek na Facebooku.

Firmy nie podały długości trwania umowy.

Autor: jj

Więcej informacji: Przeagencja, Guinness, Paulaner, Grupa Żywiec

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas