Badania2014-09-03
0

Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny

Trzech na czterech klientów kupuje sprzęt komputerowy i RTV/AGD w sklepach stacjonarnych. Popularność e-sklepów zwiększa się, a najważniejszą cechą przy wyborze produktu wciąż pozostaje dobra cena - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Sklepy internetowe jako miejsce zakupów sprzętu RTV/AGD i komputerowego wskazało 28 proc. badanych. Sklepem, w którym klienci najczęściej dokonują zakupów (internetowo i stacjonarnie) jest RTV Euro AGD.

Najważniejszym kryterium wyboru miejsca zakupu sprzętu RTV/AGD i komputerowego jest przede wszystkim cena. Ważnym czynnikiem jest też dostępność poszukiwanego produktu. Klienci zwracają uwagę również na bliskość położenia sklepu stacjonarnego, a w przypadku sklepu stacjonarnego ważne jest dla nich zaufanie.

 

 

 

Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą ankiety internetowe (CAWI) wśród członków panelu internetowego epanel.pl. Respondentami były osoby, które w ciągu ostatniego roku kupiły produkty z kategorii RTV/AGD/sprzęt komputerowy lub w ciągu najbliższego roku zamierzają kupić taki sprzęt, N=501.  Badanie realizowano w czerwcu br.

Autor:łb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas