Internet2020-12-04
3

Serwis "Przeglądu Sportowego" z płatnymi subskrypcjami

Portal Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził możliwość wykupienia subskrypcji. Dla użytkowników, którzy skorzystają z usługi będą dostępne dodatkowe treści. To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl z ofertą płatnych treści.

Subskrybenci - obok ekskluzywnych materiałów - będą mogli znaleźć w ofercie treści dostępne z drukowanego wydania „Przeglądu Sportowego” oraz do jego dodatków: „Ligowy Weekend”, „Magazyn Lig Zagranicznych”, „Przegląd Sportowy Historia” oraz do felietonów, artykułów oraz reportaży ekspertów i dziennikarzy sportowych.

- Treści sportowe w istotny sposób dopełniają pakiet subskrypcji wprowadzanych przez nas w ostatnim roku. Obecnie mamy kompleksową ofertę tematyczną, pokrywającą kluczowe dziedziny  zainteresowań naszych odbiorców, począwszy od biznesu i technologii, przez motoryzację, politykę i wydarzenia, a kończąc na sporcie. Abonenci doceniają nasze dotychczasowe propozycje subskrypcyjne, jestem przekonany że oferta sportowa również zostanie pozytywnie odebrana - tłumaczy Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów przegladsportowy.pl kosztuje 9,90 zł, a każdy kolejny - 19,90 zł.

To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl, Komputerswiat.pl, który proponuje usługę subskrypcyjną opartą na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania płatnymi treściami.

Serwis internetowy Przegladsportowy.pl w październiku br. odwiedziło 1,7 mln internautów, co dało 5,86 proc. zasięgu (według badania Mediapanel).

Od maja br. redaktorem naczelnym „PS” jest Paweł Wołosik. Wiosną w ramach zwolnień grupowych w Ringier Axel Springer Polska pożegnano się z kilkoma korespondentami regionalnymi dziennika.

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

Autor:NB

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas