W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania herbat Irving. Akcję pod hasłem "Przejdźmy na Tea” przygotowały firmy PZL i Mediacom.
Wiosenna kampania kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe marki Irving, tym razem skupiając komunikację wokół jakości herbat.
Spot reklamowy pokazuje "zajęcia praktyczne" z udziałem herbaty Irving i podkreśla, że do przygotowania blendów użyte są tylko najmłodsze listki i pączki krzewów herbacianych, a specjalnie zaprojektowane saszetki wyróżniają się sposobem mocowania zawieszki - bawełnianą nitką, bez użycia kleju i metalowych zszywek.
Reklama ma być emitowana w czasie najwyższej oglądalności przy najpopularniejszych programach telewizyjnych w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Za pomysł kreatywny i produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakup mediów do kampanii zrealizował dom mediowy MediaCom.