Prasa2010-04-27
2

„Przekrój” w formacie XXL z okazji 65. urodzin

Tygodnik „Przekrój” (Wydawnictwo „Przekrój”) obchodzi 65-lecie istnienia. Z tej okazji jubileuszowe wydanie pisma, które pojawiło się w sprzedaży we wtorek, ma większy format, a jego środek został przygotowany w szacie graficznej dawnego „Przekroju”.

Wydanie ukazało się w formacie 260x360mm (normalnie wynosi on 205x270 mm) i liczy 84 strony (zwykle objętość to 76 stron). W środku numeru nalazły się m.in. artykuł o tym co zdarzyło się 65 lat temu, tekst "10 rzeczy o Polsce z 1945 roku”, wywiad  Katarzyny Janowskiej z wieloletnim dziennikarzem tygodnika Ludwikiem Jerzym Kernem pt. „Mój Przekrój” czy najlepsze zdjęcia wieloletniego fotografa „Przekroju” Wojciecha Plewińskiego.


 

Numer ukazał się w standardowym nakładzie 85 tys. egz i normalnej cenie 4,95 zł. Jego sprzedaż wspierają działania PR.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przekroju” w 2009 roku wyniosła 46 632 egz.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas