Telewizja2022-07-11
4

Przemysław Rudzki zostaje w Canal+ Sport, prowadzi „Wysoki pressing”

Dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki dołączył do gospodarzy programu „Wysoki pressing” w Canal+ Sport. Dziennikarz kontynuuje współpracę z nadawcą mimo straty przez niego transmisji piłkarskiej ligi angielskiej.

„Wysoki pressing” to trwający godzinę program publicystyczny o piłce nożnej. Prowadzący rozmawia w nim z czwórką dziennikarzy z różnych redakcji, cykl jest emitowany w niedziele o godz. 10.

10 lipca zaplanowano pierwsze wydanie w nowym sezonie piłkarskim, który zainaugurował w sobotę mecz o Superpuchar Polski, wygrany przez Raków Częstochowa z Lechem Poznań. Natomiast w najbliższy weekend zacznie się nowy sezon PKO BP Ekstraklasy, która od lat jest pokazywana w stacjach sportowych Canal+.

„Wysoki pressing” jest emitowany w Canal+ Sport od października 2020 roku. Dotychczas jego gospodarzami byli na zmianę szef redakcji sportowej Canal+ Michał Kołodziejczyk i reporterka piłkarska Daria Kabała-Malarz.

Przemysław Rudzki z Canal+ Sport jest związany od półtorej dekady. Komentował przede wszystkim mecze angielskiej Premier League, którą nadawca z finiszem zeszłego sezonu zakończył pokazywać po ponad 25 latach. Od sierpnia transmisje będą dostępne na platformie Viaplay, jej właściciel kupił prawa do transmisji na sześć sezonów.

Rudzki komentował też w Canal+ Sport niektóre mecze PKO BP Ekstraklasy i europejskich pucharów. Przez lata był stałym ekspertem w magazynie „Liga+ Ekstra” o polskiej lidze.

W latach 2003-2005 i od 2013 do września 2019 roku Przemysław Rudzki pracował w „Przeglądzie Sportowym”, w latach 2013-2016 kolejno jako wicenaczelny i naczelny. Był też związany z „Faktem” i „Futbolem”, napisał powieści „Gracz” oraz „Futbol i cała reszta” i książkę „Zapiski z Królestwa. 50 niesamowitych opowieści o angielskim futbolu”.

Od początku 2020 roku współpracuje z newonce.sport, w newonce.radio jest gospodarzem audycji „Kick Off” o lidze anielskiej i współprowadzi program „Futbol i cała reszta”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Rudzki od czterech lat tworzy też własny kanał youtube’owy, który ma obecnie 35,5 tys. subskrybentów.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas