PR2012-06-15
0

Przemysław Szymanowski stworzył nowe logo Unicorn Media

Unicorn Media wprowadza nową identyfikację wizualną. Stary logotyp zastąpi nowy projekt autorstwa Przemysława Szymanowskiego.

- Świeża i nowoczesna wizja grafika to efekt wielu dyskusji oraz rozważań nad marką polskiego jednorożca. Dla nas to czas większych przemian i kolejny etap tworzenia dużego, silnego brandu na polskim rynku mediowym. Do projektu dołączono książkę znaku, dzięki której odbiór naszej firmy będzie bardziej profesjonalny. Wierzę, że przekonamy swoją nową marką zarówno zagranicznych, jak i polskich klientów - mówi Tomasz Szymanowski, dyrektor zarządzający Unicorn Media.

Unicorn Media to agencja PR, któa powstała w 2006 roku.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas