Telewizja2013-03-27
9

„Przepis na życie 4” z mniejszą widownią

Pierwsze pięć odcinków czwartej serii „Przepisu na życie” obejrzało w TVN średnio 2,49 mln widzów, czyli  o 150 tys. osób mniej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon produkcji. Serial daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym, lepszy jest tylko Polsat.

„Przepis na życie 4” na antenie TVN nadawany jest w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 24 lutego 2013 roku. Po pięciu pierwszych odcinkach średnia oglądalność czwartej edycji obyczajowej produkcji wyniosła 2,49 mln widzów. Przełożyło się to na 15,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził czwarty odcinek serialu. Obejrzało go 2,56 mln widzów.

Dla porównania, nadawana rok temu trzecia seria „Przepisu” miała 2,64 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 19,46 proc. oraz 23,98 proc. Serial wtedy pokazywano jednak nie w niedziele, ale we wtorki o 21.30.

W paśmie nadawania „Przepisu na życie” TVN zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, pokazujący show „Tylko muzyka”, co przekłada się na 22,65 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP1 (końcówka „Nad rozlewiskiem…” oraz „Rancza”, filmy fabularne z cyklu „Zakochana Jedynka”; 14,56 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne z cyklu „Kino na maksa”; 9,73 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Każdy odcinek „Przepisu” oglądać można też przedpremierowo w internecie Do 24 marca br. pierwszych pięć odcinków nowego sezonu produkcji zostało wyświetlonych łącznie w tvn playerze i na stronie serialu ponad 2,55 mln razy (dane własne TVN).


Trzy topowe odcinki „Przepisu na życie 4”

Zobacz tabelę


 Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 


 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas