Telewizja2012-03-22
7

“Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN

Trzecia seria “Przepisu na życie” ma nieco mniej widzów niż nadawana rok temu jego premierowa odsłona, ale poprawia wyniki TVN w paśmie emisji. Serial daje stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.

“Przepis na życie 3” nadawany jest we wtorki o 21.30. Po trzech pierwszych odcinkach oglądalność trzeciej edycji wynosi 2,54 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji serialu wynosi 18,86 proc. w grupie wszystkich widzów i 23,42 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

>>> Ilu widzów ogląda nowy serial TVN “Prawo Agaty”?

Emitowana w marcu ub.r. pierwsza seria “Przepisu” po czterech odcinkach miała średnio 3,06 mln oglądających, a udział stacji kształtował się na poziomie 20,87 proc. i 22,99 proc. (więcej na ten temat). Serial wtedy pokazywano jednak w niedziele o 21.25. Z kolei trzy pierwsze epizody jesiennej edycji (emitowane już we wtorki) oglądało 2,67 mln widzów, a ich udział wynosił 19,82 proc. i 23,19 proc (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania “Przepisu” TVN zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich widzów. Liderem jest TVP2, która w tym czasie nadaje kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje 24,71 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 17,43 proc.), a czwarta – TVP 1 (filmy, “Kto za to zapłaci?”; 8,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje pierwsze miejsce przed Polsatem i TVP2.



 

Serial oglądają najchętniej kobiety, mieszkańcy średnich i największych miast, widzowie powyżej 25. roku życia oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
 



Widownia “Przepisu na życie”

Zobacz tabelę


Oglądalność produkcji na tle konkurencji

Zobacz tabelę


  Profil widowni serialu 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Przepis na życie

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas