Reklama2004-03-22
0

Przetarg dla Morlin rozstrzygniety

MORLINY SA rozstrzygnęły przetarg na kompleksową obsługę dziecięcej marki Morlinki

Zaproszono pięć agencji reklamowych, które prezentowały strategie komunikacji oraz propozycje rozwiązań taktycznych, nie tylko w zakresie klasycznej reklamy, ale i nowych mediów oraz PR.

W obszarze ATL przetarg wygrała agencja full service Just, natomiast działaniami z zakresu BTL oraz PR zajmować się będzie agencja marketingu bezpośredniego Men at Work.

Obie agencje mają ogromne doświadczenie w pracy na rynku reklamy produktów spożywczych. Just pracuje między innymi dla marki Winiary - Danie w 5 minut (od 1999 roku) oraz dla marki Morliny - Indicco.

Men at Work - agencja BTL najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003) - przez kilka ostatnich lat pogłębiała doświadczenie w dziedzinie marketingu dziecięcego.

Dokumentują je sukcesy takich marek, jak Actimel (w 2003) czy Danonki (2001- 2004), dla których MaW prowadził działania marketing services.

Obecnie toczą się prace przygotowawcze do rozpoczęcia kampanii.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas