Reklama2005-07-07
0

Przetarg marki House zakończony

Dział Marketingu marki House wyłonił zwycięzcę przetargu ogłoszonego na początku czerwca na nową kampanie jesienno - zimową.

Wybór był trudny i ostatecznie zdecydowaliśmy się na realizację pomysłu  , który  dostarczyła nam Suzan Giżyńska  (freelancer - wcześniej Testardo Bates oraz DDB) współpracujący z Moustache Studio. Odpowiada on według naszych kryterów najlepiej na brief i kierunkowi, w którym chcemy, aby podążała marka House - czytamy w komunikacie prasowym.

Kampania obejmie realizacje spotu reklamowego, materiały POS, sesje zdjęciowa do katalogu imageowego oraz layouty prasowe.
 
 Zakupem mediów do spotu reklamowego zajmie się MediaCom.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas