Prasa2003-09-08
0

Przetarg Olivii rozstrzygnięty

Przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej magazynu Olivia rozstrzygnięty

Axel Springer Polska wybrało agencję kreatywną, która przygotuje kampanię reklamową dla nowej koncepcji Olivii. Rozpisany przed dwoma tygodniami przetarg wygrała agencja Upstairs Young & Rubicam. Olivia po zmianach ukaże się na rynku w październiku. Założenie nowej koncepcji to mocniejsze stargetowanie magazynu na czytelniczki w wieku 20-30 lat, mieszkające w dużych miastach. (więcej poniżej)Zobacz tabelębą o potwierdzenie.

"Olivia przestanie być klasycznym poradnikiem, a stanie się źródłem inspiracji i pomysłów. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym będzie najbardziej ekskluzywnym pismem w segmencie" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas