Technologie2005-12-06
0

"Przychodzi baba do...IBM"

Koncern IBM stworzył oprogramowanie o nazwie Tivoli, które automatycznie wykrywa i naprawia wszelkie problemy systemowe.

Nowa aplikacja składa się właściwie z kilku oddzielnych modułów, które usprawniają działanie całego systemu informatycznego i chronią dane.

Tivoli Composite Application Manager odnajduje i naprawia tzw. “wąskie gardła” sieci, szczególnie w przypadku systemów złożonych z wielu ściśle ze sobą współpracujących aplikacji sieciowych. Rozszerzeniem modułu jest Tivoli Monitoring 6.1, który wyszukuje dodatkowe serwery w przypadku kluczowych operacji, jak np. ważna poczta elektroniczna albo rachunkowość internetowa.

Moduł Tivoli Systems Automation for Multiplatforms zabezpiecza systemy przed nagłymi utratami danych, powstałymi w wyniku awarii zasilania lub innych nieprzewidzianych czynników.

IBM rozpoczął już sprzedaż nowego oprogramowania w Stanach Zjednoczonych. Ceny z licencją jednostanowiskową dla poszczególnych modułów wynoszą: Tivoli Monitoring 6.1 - 700 USD, Composite Application Manager – 5 000 USD, System Administration for Multiplatforms – 1 100 USD.
 
Źródło: Vnunet

Autor:4press-kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas