Prasa 2015-08-17
0

„Przyciągamy treścią” - kampania wizerunkowa Publio.pl

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Publio.pl (Agora) pod hasłem „Przyciągamy treścią”. Akcja obejmuje internet, prasę oraz outdoor i potrwa do końca września.

W kampanii wykorzystano przerobione fotografie psów, wraz z odnoszącym się do Publio.pl hasłem „Przyciągamy treścią”. Ma ono podkreślać bogatą ofertę ebooków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych księgarni internetowej.

- Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. „Przyciągamy treścią” chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury - mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.

Akcja obejmuje internet (serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl.

Autor: łb

Więcej informacji: Przyciągamy treścią, Publio.pl

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas