Prasa2007-08-22
0

"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel SpringerPolska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) -187 242 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:

Więcej informacji:naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas