Prasa2015-01-28
0

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)

W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskała tylko „Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2014 roku wyniosła 276 546 egz. i w porównaniu do października 2013 roku zmalała o 13,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,62 proc. do 264 455 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 151 526 egz., po spadku o 16,65 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 118 501 egz., po spadku w skali roku o 5,35 proc.

Zobacz tabelę


W porównaniu do września 2014 roku prawie wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Tina” - było to 29,36 proc. Jedyny spadek - wynoszący 7,49 proc. - odnotowała „Przyjaciółka”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas