Prasa2017-04-05
0

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. „Naj” wyprzedził „Panią Domu”

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2017 roku wyniosła 210 712 egz. i w porównaniu do stycznia 2016 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,41 proc. do 203 886 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca czwartego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 118 933 egz., po jednak spadku o 0,82 proc.

Na czwartą lokatę spadła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 75 850 egz., notując największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,23 proc.

Dane sprzedaży miesiąc po miesiącu za 2015 i 2016 rok (wykres)

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł dwutygodnik „Naj” - było to 31,59 proc. Z kolei najwięcej - 4,96 proc. - straciła „Tina”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Przyjaciółka, Tina, Pani domu, Naj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas