Prasa2015-10-09
0

„Przyjaciółka” na czele sprzedaży w lipcu. „Pani Domu” o 30 proc. w dół

W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet utrzymała się „Przyjaciółka”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Tina”, zaś najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 254 257 egz. i w porównaniu do lipca 2014 roku zmalała o 22,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 8,98 proc. do 239 430 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 138 180 egz., po spadku o 29,78 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 132 660 egz., po wzroście w skali roku o 3,92 proc.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost, wynoszący 13,80 proc., również odnotowała „Tina”. Zaś najwięcej w tym ujęciu straciła „Przyjaciółka” - było to 13,73 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas