Prasa2007-01-09
0

Przyjaciółka obroniła pozycję lidera

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w październiku sprzedaż ogółem w wysokości 341 306 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 25,5 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 18 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 30 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 20 proc.

 Zobacz tabelę"1045;" SDVAL="622385">622385318465Naj549445263785543659295369

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas