W sierpniu 2006 "Przyjaciółka" odnotował największe wpływy z reklam wśród magazyn. "Wprost", "Polityka" i "Newsweek" w dół.
"Przyjaciółka" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 5 163 486 zł, czyli o 1,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Claudia", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 4 409 244 zł (0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Polityce” – 4,1 mln zł (spadek o prawie 0,3 mln zł).
Na czwarte miejsce spadł "Wprost" a na piątek awansowała "Gala", która zanotowała wzrost przychodów z reklam o 0,2 mln zł.
Zobacz tabelę' SDVAL="3617356">3 617 356 zł
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.