Telewizja Polsat nie planuje zakończenia „Przyjaciółek”. Jesienią br. widzowie zobaczą dwudziesty sezon produkcji, a kolejne mają trafić do następnych ramówek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy zdementować krążącą w mediach informację o zakończeniu produkcji serialu. Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska.
Dwudziesty sezon nie będzie ostatnim
Aktualnie w Polsacie oglądać można dziewiętnasty sezon produkcji. Trwają już prace przygotowawcze do dwudziestej odsłony, którą widzowie zobaczą w jesiennej ramówce 2022 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W poniedziałek Super Express poinformował, że będzie to ostatni sezon „Przyjaciółek”. - Kręciliśmy serial od 2012 roku. W tym roku mija 10 lat. Na jesień ukaże się 20 sezon. To będzie piękne podsumowanie i zakończenie historii bohaterek - komentowała tabloidowi osoba z produkcji serialu.
Następnie informacja pojawiła się w innych mediach.
"Jesteśmy zadowoleni z wyników"
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polsat nie planuje zakończenia emisji serialu na jesiennym sezonie. Nadawca będzie kontynuować „Przyjaciółki”, następne sezony trafią do kolejnych ramówek.
- W nawiązaniu do ostatnich doniesień prasowych chcemy zdementować krążącą w mediach informację o zakończeniu produkcji serialu ‘Przyjaciółki”. „Przyjaciółki” są z nami od dekady. Przez ten czas Inga, Zuza, Patrycja i Anka stały się także wiernymi przyjaciółkami naszych widzów. Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie uzyskuje produkcja - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
18. sezon śledzi 1 mln widzów
Aktualnie Polsat nadaje dziewiętnastą odsłonę „Przyjaciółek”. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcję (emitowaną w czwartki o godz. 21.10) po trzech pierwszych odcinkach (nadanych w okresie od 3 do 17 marca br.) śledziło średnio 1 mln widzów. Przełożyło się to na 8,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59.
Telewizja
|
Polsat po 6 latach reaktywuje program „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia”, emisja jesienią
|
Obok Małgorzaty Sochy, Joanny Liszowskiej, Anity Sokołowskiej i Magdaleny Stużyńskiej-Brauer w nowych odcinkach występują m.in.: Bartek Kasprzykowski, Krzysztof Wieszczek, Adam Adamonis, Mateusz Damięcki, Paweł Deląg, Elżbieta Jarosik, Dorota Kolak i Marcin Korcz. Do obsady dołączyli m.in. Adam Zdrójkowski, Karol Dziuba, Olga Sarzyńska i Marta Chyczewska.
Producentem wykonawczym serialu według pomysłu Beaty Pasek jest Akson Studio. Autorkami scenariusza są Aneta Głowska, Magdalena Strzałkowska i Katarzyna Leżeńska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.