Reklama2011-03-10
1

„Przyrodnicza” kampania reklamuje „Polowanie na singla” w MTV (wideo)

W internecie trwa kampania reklamująca program „Polowanie na singla” w MTV Polska. Akcję przygotowała agencja K2 Internet.

Kampania reklamowa polskiej edycji „Polowania na singla”, którą MTV Polska emituje od 26 lutego (więcej o programie), opiera się na dosłownym potraktowaniu nazwy tego show. W akcji wykorzystywane są spoty pokazujące zabawne zaloty damsko-męski opatrzone komentarzem jak z filmu przyrodniczego.


– Naszym celem było dotarcie do wymagającej grupy odbiorców w przedziale wiekowym 13-29 i zainteresowanie ich przekazem już w pierwszych sekundach kontaktu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na użycie formatów rich-media, które w zabawny i seksowny sposób ogrywają treść programu – opisuje Magdalena Adamska, director music content w MTV Networks Polska.


Głównym bohaterem kampanii jest Sławek, który pojawił się już w ubiegłorocznej akcji reklamującej jesienną ramówkę MTV Polska (więcej na ten temat).


Kampania „Polowania na singla” od 25 lutego obejmuje serwisy takie jak m.in. Onet, Plejada, Gadu-Gadu, Demotywatory, Facebook, Wrzuta i strony z pakietu IDMnet. Za koncepcję kreatywną i realizację akcji – zaplanowanej do połowy marca – odpowiada agencja K2 Internet, która przygotowała również za poprzednie akcje reklamowe MTV Polska. Planowaniem mediów zajęła się agencja mediowa MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Polowanie na singla

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas