Reklama2009-04-02
0

"Pszczółki mają" w wiosennej kampanii Promenady

Pod hasłem "Pszczółki mają" ruszyła wiosenna kampania reklamowaPromenady. Akcja jest utrzymana w bajkowej konwencji.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa warszawskiego centrumhandlowego Promenada jest utrzymana w bajkowej konwencji. Nawiązujedo niej zarówno hasło "Pszczółki mają, jak i warstwa graficznaprzekazu. Kampania zachęca do robienia wiosennych zakupów w tymcentrum.

promenada


Akcja przez cały kwiecień będzie prowadzona na nośnikachoutdoorowych w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyEasymedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Easymedia, Paralotna, Promenada

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas