Reklama2017-11-03
0

Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową produkującej piwo Grupy Żywiec. Poprzednio zajmował się tym Spark Foundry, który tak jak Starcom należy do Publicis Media.

Do przetargu zaproszono holdingi marketingowe SMG/Publicis i Dentsu Aegis Network, które w wyniku globalnego przetargu zajmują się obsługą mediową Heineken Group, powiązanej z Grupą Żywiec.

- Lokalny przetarg miał za zadanie sprawdzić konkurencyjność ofert obydwu partnerów zarówno pod względem strategicznym, jak i kosztowym, a także zademonstrować przygotowanie obydwu partnerów do wspierania klienta w obszarze transformacji digitalowej w przyszłości - opisała Grupa Żywiec w komunikacie prasowym przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. Producent zaznaczył, że o wyborze Starcomu zdecydowała większa atrakcyjność jego oferty pod względem strategicznym i kosztowym.

Obsługą audytorską przetargu zajął się Instytut Audytu Mediowego. Nie podano, na jak długo podpisano umowę ze Starcomem.

Grupa Żywiec jest producentem i dystrybutorem takich marek piwa jak m.in. Żywiec, Warka, Desperados, Heineken, Królewskie, Tatra, Specjal i Strong.

W pierwszych pięciu miesiącach br. firma była największym reklamodawcą wśród producentów piwa, jej cennikowe wydatki marketingowe w mediach pozainternetowych wyniosły 92,1 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas