Reklama2009-04-14
0

Publicis pokonał WPP w walce o olimpijski budżet Visy

Visa przyznała holdingowi Publicis Groupe swój paneuropejski budżetreklamowy dla jej sponsoringu igrzysk olimpijskich Londyn 2012.

W przetargu na ten budżet Publicis pokonał holding reklamowy WPPGroup.

Wśród należących do zwycięskiej sieci agencji, które będąpracować dla Visy, są Saatchi & Saatchi, ZenithOptimedia,Publicis Dialog, Digitas i Freud Communications.

Według nieoficjalnych źródeł, firma powierzyła Publicis równieżobowiązki dotyczące jej sponsoringu zaplanowanych na 2010 rokmistrzostw Świata w piłce nożnej (RPA) oraz zimowych igrzyskolimpijskich (Vancouver).

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Publicis, Visa, WPP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas