Reklama2013-09-19
1

Publicis Poland i Digital Wonderland będą reklamować Michelin w 6 krajach

Agencje Publicis Poland i Digital Wonderland wygrały przetarg na obsługę reklamową marki Michelin na 6 rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia).

Publicis Poland i Digital Wonderland będą realizować dla Michelin projekty obejmujące BTL, trade marketing, digital, event marketing oraz inne formy wsparcia kanałów sprzedaży.

- Michelin ma bardzo ambitne plany na rynkach w tej części Europy. Nasza współpraca znacząco wybiega poza dostarczanie klasycznych rozwiązań. Chcemy być partnerem wspierającym rozwój biznesu Michelin na wielu obszarach - zapowiada Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis. - Jesteśmy w stanie zapewnić kompetencje i koordynację działań w całym regionie, również w tak złożonych obszarach jak trade marketing, merchandising, event marketing czy CRM - podkreśla.

- Pamiętamy, że Michelin to nie tylko opony, ale również wiele innych interesujących produktów i rozwiązań dbających o komfort i bezpieczeństwo podróży. To także zaangażowanie w sport motorowy oraz współpraca z wiodącymi markami samochodów. To wszystko tworzy ogromne pole do budowania wartości dodanej dla konsumentów - dodaje Michał Kisielewski, creative director w Digital Wonderland.

Wcześniej dla Michelin na polskim rynku pracowała m.in. agencja TBWA.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Publicis, Digital Wonderland, Michelin

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas